Hei ![]()
Skal en tur til London på langhelg og lurte på om noen har anbefalinger til hotell du får mye for pengene. Altså, vil liksom ikke bruke opp budjsettet på 5 stjerners, men heller ikke bo 1time fra byen på ett 2 stjerners hotell liksom.
Hei ![]()
Skal en tur til London på langhelg og lurte på om noen har anbefalinger til hotell du får mye for pengene. Altså, vil liksom ikke bruke opp budjsettet på 5 stjerners, men heller ikke bo 1time fra byen på ett 2 stjerners hotell liksom.
Bodde på hotellet The Strand Palace sist jeg var i London, https://no.hotels.com/ho114409/the-strand-palace-hotel-london-united-kingdom/. En del for pengene, spesielt i forhold til plassering og størrelsen på hotellrommet. Eneste er at det er litt dårlig isolert i forhold til lyd, men sover du greit så er dette null problemer altså.
Nå bodde jeg jo ikke på disse, men vurderte også hotell fra kjedene CItizenM og Premier Inn. Begge ser ut til å være rimelige og gode hoteller. Men kanskje noen andre har mer erfaring fra disse?
Nå har jeg ikke bodd på CitizenM hotell i London, men overnattet på de i både Paris og Amsterdam og virkelig en hotellkjede som leverer. Mye for pengene. Eneste er kanskje litt små hotellrom, men det er jo nesten å forvente med disse prisene.
Sånn, det er alltid digg å bo sentralt men London er virkelig en av byene du kan vurdere hotell som ikke ligger midt i smørøyet. Mye fordi at mye av det man skal se allerede er såpass spredt rundt i London, men også hvor bra T-banen (the tube) er i byen. Bare ikke velg et hotell langt unna nærmeste t-banestasjon.
Det beste hotellet etter min mening er uten tvil, The Resident Covent Garden. Hotellet har en fantastisk sentral beliggenhet i London sentrum, nær Covent Garden. Personalet er super hyggelige og holder skikkelig orden på hotellet. Men det beste er at du får en liten kjøkkenkrok på hotellrommet, med vask, mikro, kaffemaskin og vannkoker. Så gode muligheter til å lage seg en liten frokost på rommet før man tar turen ut i London’s gater ![]()