Hva irriterer deg mest på hotell?

Kom over en pressemelding fra TUI der de har kartlagt hva som irriterer oss mest på ferie. Gitt at det ser ut til å være utvalgte spørsmål, så er det nesten hva er det som irriterer oss mest på hotell. Så da tenkte jeg jo, hva er det som er verst på hotell for oss her på Reiseforumet.

Her er forøvrig top 10 fra undersøkelsen deres

1. Dårlig lydisolering mellom rom 35

2. Harde senger og puter 31 %

3. Bråkete gjester og den beryktede solsengmafiaen 28 %

4. Slapp mat og drikke 26 %

5. Anleggsarbeid rett utenfor hotellet 23 %

6. Lite serviceinnstilte eller arrogante ansatte 21 %

7. Ustabil wifi 20 %

8. Rom ikke klart ved innsjekk og trange fellesområder 18 %

9. Barn som bråker 17 %

10. Ingenting av dette plager meg 16 %

Kilde: Tui pressemelding, undersøkelse gjort av Kantar

Personlig kan være enig i listen, selv om mange av valgene er veldig relativt. For eksempel så er dårlig lydisolering på hotellrommet noe som kommer veldig an på hotell beliggenheten og gjestene på rommet ved siden av.

Nå kommer det jo litt ann på været, men hvis det er dårlig air condition. Klarer ikke sove behagelig når det er skikkelig varmt, grunn for at jeg har en air con hjemme for å si det slik.

Lite serviceinnstilt personale.. spesielt ved ankomst. Får liksom følelsen av at reisen starter dårlig, med mindre flyselskapet allerede har klart det.

Er det lov å svare dyre priser ? :rofl: Nå blir jo det fort da totalverdien av hotellet.. så kanskje litt for bredt. Men det som trekker verdien av et hotell mest ned for meg er hvor “rent/fint” det er. Hvis det er liksom ikke ett sted jeg har lyst å sove… DA er det shit da.