Dette er kommentartråden til tråden Bildetråd - del bilder fra steder i verden .
Siden vi kjører på at hovedposten ikke har kommentarer, man man gjøre det i denne posten/tråden istedenfor
Maddog
januar 13, 2026, 1:49pm
2
[Sycamore Gap Treet]
Dette VAR(Ja, VAR ) Sycamore Gap Treet som stod ved siden av Hadrian’s Wall i England. Nær Crag Lough. Treet ble plantet på slutten av 1800 tallet og har vært et populært sted å besøke, å spesielt ta bilder.
Dessverre så ble treet bevisst kuttet ned natt til 28. september 2023 av noen idioter… skjønner seriøst ikke hvorfor folk gjør sånt. Bare for å være drittsekk liksom… treet var selvfølgelig fredet og hadde både historisk og kulturell verdi.
Det er plantet nytt,…
Jeg skjønner meg ikke på slike idioter som ødelegger ting, og spesielt ikke slike ting. Da av historiske/kulturelle ting som mange gleder seg over, og ikke gjør noe ut av seg. Eneste grunnen er bare for å være en idiot liksom..
Takk til @PassPelle som fikset en kommentartråd.
[Utsikt fra Totten 2 i Hemsedal skisenter med utsikt mot Tinden]
Hemsedal Skisenter
Bildet er tatt fra toppen av Totten 2 med utsikt mot Tinden, du kan se toppen av Tindenheisen på høyreside i bildet. Den toppen du ser midt i bildet har faktisk ikke ett navn, og blir bare kaldt 1444 av enkelte. Bak der igjen ser du Systerskardsfjellet.
Hemsedal Skisenter er ett av Norges største skisenter og ligger i dalen Hemsedal. Tettstedet som de fleste helt sikkert tror at heter Hemsedal heter faktisk Tr…
Hemsedal er virkelig mitt favoritt skisenter i Norge