Kule severdigheter / steder du kanskje ikke har hørt om

Jeg elsker å finne kule steder man kanskje ikke har hørt om. Det kan være alt fra reisemål man faktisk burde vurdere til steder som ikke er verdt turen, men kult å høre om. Har dessverre ikke budsjettet eller tiden til å reise hele tiden. Men elsker fortsatt å “utforske verden”.

Da gjør jeg det slik at det skal bli enklere å scrolle per “destinasjon”. Så i denne tråden skriver jeg bare opp en kjapp oppdatering for neste ting jeg har skrevet også poster jeg det i egne tråder.

Jeg kommer ikke til å ha noen regler på hvor “ukjent” ett sted/ting skal være. Nå kommer jeg ikke til å poste om Eiffeltårnet i Frankrike > Paris , men heller ikke bare ukjente ting.

Nå kommer det litt an på hvor snille mods er, hvor populær tråden blir og hvordan folk liker det. Men tenkte at dette kanskje kunne være en “blog” type tråd. Der bare jeg(og andre) poster om kule steder. Også har vi en egen kommentar tråd?

Tenker at vi bare kjører på med en tråd i starten. Også kan vi heller flytte kommentarene over i egen tråd senere.

Dette høres kult. Skal følge med! :hugs:

Maskinene på øya i Nantes

En kul park der du finner både store og små maskiner som beveger seg. Og du får muligheten til å ta deg en tur. Les mer over på: Severdigheter og steder du kanskje ikke har hørt om i Frankrike

Dette hadde jeg ikke forventet å finne i Frankrike nei! Den elefanten var jo meget imponerende og kul!

Ruinene av St. Dunstan-in-the-East - Flott oase midt i London City

St. Dunstan-in-the-East er en kirke som ble bombet under blitzen i London. I dag har det blitt en flott og fin park. Les mer her: Severdigheter og steder du kanskje ikke har hørt om i London

Mont-Saint-Michel

Mont-Saint-Michel er en unik øy, by og katedral som du finner i Normandie i Frankrike. Les mer om Mont-Saint-Michel.

Hvis du har lyst, tenker jeg at du kan lage en tråd per land eller by. For dette kan bli en veldig lang forumtråd til slutt og det kan bli vanskelig for folk å scrolle gjennom :slight_smile:

Da gjør jeg det :+1: Prøver å flytte litt rundt nå.

Skjønner hvorfor det kan være lurt å flytte litt innlegg, for det ser ut som det kan bli mange hvis du fortsetter i denne farten. Men kanskje skriv et kort sammendrag her og så lenke videre. Slik at man bare kan scrolle gjennom her.